About this blog


Picture Captions

Pages

Monday, October 11, 2010

Sedih...

Hai semua....
anda semua sihat....????
semoga korg semua chat di smping org tersayang...
hm...pg ini....mulakan dgn hari yg ceriaaa......hik3...
tp...hr ni aku dpt 1 berita sedih...
tu la...dlm kegembiraan..ade jgk terselit kesedihan....
huhuu...td...aku dpt berita....
ibu kepada kwn ku...meninggal dunia pd sbtu lepas...
sedihhh...sb...aku kenal mak kwn ku ini...
penah tdo umah die....huhuu...
betul2 terkejut bile mndengar berita ini....
xdisangka betul....
mmg aku tau...makcik ini sakit....tenat...
tp...x ku sangka...dia akan meninggalkan kita secepat ini....
ermm....itu la....ajal maut di tangan tuhan...
kita xtau bile kita akan meninggalkn dunia ini...
tiada siapa yg tau...tarikh keramat itu....huhuhu..
aku doakan...semoga roh makcik ini berada bersama org yg ber iman,,,,,amin...
Al-Fatihah untuk makcik Maimun....

No comments:

Post a Comment