About this blog


Picture Captions

Pages

Thursday, January 19, 2012

Risau

Salam..
Erm..aku RISAU sgt kat aiman....
kat umah die xnak mkn....xnk minum susu....
nk isap susu badan jer....
mmg la elok die nk minum susu badan ni..
masalhnye...susu aku xbyk..aku RISAU...die xcukup kenyang....
tp...yg peliknyeee..
kat umah pengasuh..elok plak die mkn....minum....
ermm....aiman...aiman...
bila dh ade mama....dh xnak yg lain yer....
bkn ape syg...mama RISAU...aiman xcukup kenyang....

sskrg ni pn aiman ngh batuk...
kesian die....batuk2....mesti sakit dada die tu....
cm smlm...kul 3.30 pg..die batuk2....
smpai xleh tdo..xberenti batuknye....
xtau nk wat cmne dh...
pastu...aku bg la air suam....kurang sikit kot....
kul 4 lebih tdo balik...
haiii laaaa aiman....kesian mama tgk...
asyik sakit jer...
lagi satu meRISAUkan aku....
smlm...g klinik utk timbang n cucuk....6 bulan...
aku tgk berat die kurang mmberangsangkan....
5.9kg.....haaaa...5.9kg sje!!!
aduuuuiiiii..aku igt dh cecahla 6kg!!
tp...x ok!!!.....naik 0.1kg jer dr bln lepas....
aku tye mmber aku yg lain...
anak diorg 5 bulan dh 6kg...
6 bulan h 9 kg..huhuhu
haaaiii....RISAU...

tp...2 hari sebelum tu...die demam....
batuk2....mkn pn dh kurang....
mgkn sb tu...brt die xnaik sgt kot...
ntah laaa.....RISAU lg....

tp...die aktif....lps batuk2 teruk tu..
die leh plak..senyum2...gelak2...ermmm...
tp kan....ble pk balik....nape berat aiman xnaik byk...
mama ngn papa die ni....kecik comel jer (heheh...prasan)....
mestila badan die pn kecik comel jer kot....
kalu montel sgt nnti kan...
xlarat lak mama n papa die ni nak dukung kan....
heheheh....ntah la....

pape pn...xkisahla badan aiman kecik jer pn...
yang penting aiman sihat...aktif selalu...
wlpn..kadang2 mama xterlarat nk layan aiman...
sb..aiman terlalu aktif...hehehe...
skrg ni....misi aku....
xnak minum ais (wlpn jarang2 jer minum ais)....
nk tggu aiman sembuh betul2 dlu....huhuhu....

mama hrp...aiman cepat2 sembuh yer syg...
mggu ni kte nk jalan jauh....
nk balik kg..TRG....
nk jpe TOKKI...MAKsu...MAKLong...PAKngah..
CIK Ton....
diorg semua rindukan aiman.....
xsabar nk jpe aiman..

Semoga cepat sembuh syg....mmmuuuaaahhhhh


3 comments:

  1. bila nak bawak aiman jumpe aunty yayan ni..hehe..dah besar dah die..;)

    ReplyDelete
  2. betul...ibu & ayah dia comel lote je...x perlu risau if dia aktif nik...semoga aiman cepat sembuh...sembuh nak pandai la tu... :-)

    ReplyDelete
  3. Yayan: tu la kan...kejap jer dh besar dh..mase blalu begitu pantas jer....heheh...tu la...bile ntah nk jpe untie nii.....heheh

    Yusma: insyaALLAH...mudah-mudahan....thanx...:)

    ReplyDelete