About this blog


Picture Captions

Pages

Wednesday, January 4, 2012

Tukar Susu

Salam...erm...aiman dh masuk 6 bulan,..so, susu pn dh kne tkar...sebelum ni Anmum Rumusan Bayi...pasni untuk 6 -18 bulan...Rumusan Susulan. Untuk rumusan susulan ni..kitorg nk try tukar kepada Enfapro +...xnak minum Anmum lg...tp...tgkla keadaan aiman...kalu die serasi dgn susu ni...boleh la teruskan...tetapi kalu aiman xserasi...ade cirit-birit...muntah2..ruam....ker...kitorg tukar balik kepada Anmum...untuk rumusan susulan...erm....tgk dlm mse 1 mnggu dulu...sb..kitorg pn beli yang kecik jer...utk trial....kalu ok..go on..kalu xok..stop jer la...hopefully aiman ok la....erm...
Selepas dia mkn cerelac ni..alhamdulillah..badan aiman semakin semangat...mudah mudahan ia berterusan la...nnti mse timbang untuk cucuk 6 bulan nnti..xde la nurse bising plak...insyaALLAH....
Aku pn skrg ni ngah cuba menambahkan susu badan aku ni...mcm2 aku minum...org ckp mkn ni..aku mkn..minum ni...aku minum...tp...still sme gak..huhuhu...yg latest..aku tgk...mmber aku post...yg horlick bleh menambahkan susu badan..sb horlick .aku pn nk cuba la....mudah mudahan berkesan...insyaALLAH...chaiyok! chaiyok!...

No comments:

Post a Comment