About this blog


Picture Captions

Pages

Monday, September 6, 2010

Raya

Erm...lg 3 hari jer nk raya...
tp..ade ura2 yg ckp..ari khamis ni raya...
ntah la...betul ke tidak....kiter tunggu dn lihat jer la...
hmm....thn ni...mood raya aku xde langsung....
suasana raya pn...aku xrasa...
dgr lagu raya pn...xde feeling langsung....
ntahla...mcm xraya jer....
aku risaukn mak aku....
mak aku blum betul2 sihat lg....
tp...aku bersyukur...mak aku dh kuar hospital....
leh jgk beraya di rumah....
tp..aku xdpt nk beraya dgn mak thn ni....
wlpn aku tau mak xsihat....
mak..maafkan saya mak....
bukn sy xnk balik...ikutkan hati...mmg sy nk balik....
saya harap mak paham...huk3....
salah kah aku....derhaka kah aku...?????
maaakkkkk.....saya sayang makkkkk.....
saya akan sentiasa telefon mak....
tye kabar mak.....semoga mak ceria di pg raya.....


No comments:

Post a Comment