About this blog


Picture Captions

Pages

Monday, December 13, 2010

Kerja Baru

UPDATE!!!!!

salam semua.....
huhuhu....dh lame betul aku rse xupdate blog ni....
dh bersawang2 dh ni.....bermacam2 dh ade ni ha....
habuk....sawang.....huh...mcm2 lg...
heheheh...bkn ae...mls....xde mood....mcm2 ade....
erm....skrg ni...alhamdulillah...aku dh dpt keje baru....
so kira naik pangkat la kot...tp...aku isi borang baru...hik3....
ye la...lebih tinggi ckit dr jawatan lama....alhamdulillah...rezeki....
aku syukur sgt2....
erm....skrg ni....aku dh pn...start pegi ke tempat keje baru....
erm...lum start keje lg...tp insyaALLAH ....esk start diorg bg tugas...
aku hrp...aku dpt mmbuat yg terbaik utk tugas baru aku ni....
yer la...aku risau jgk....aku dh lme dh tggal psl ape yg aku study tu....
huhuu...kawan2...
doakan aku yer...semoga aku dpt catch up semua yg aku kene buat nnti....
insyaALLAH....aku risau sgt2 ni,.....

No comments:

Post a Comment