About this blog


Picture Captions

Pages

Thursday, April 28, 2011

Kelakar sangat...comelll....

Salam...hai semua...thanx kepada yang sudi menjengah blog saya yang xseberapa ini....Erm..arini...aku g check up di Klinik Kesihatan Putrajaya....
alhamdulillah....semuanya normal....jantung baby normal..tekanan darah normal....HB aku pn dah naik balik...heheh...sb..check up yang lepas...HB aku turun...
dari 12.5 kepada 9.6..byk tuuuu..hehehhe
tp,...alhamdulillah...arini dah naik balik...kepada 11.2...nurse pn puji..bagus...hehehhe...alhamdulillah....semoga pasni..xturun lg....insyaALLAH...Haa....aku nk kongsi satu citer...hehhe...cute sgt.....
semalam...bby dlm perut ni...nk main2 ngn papa die...hehehhsmlm...perut aku..mase nk tdo...perut aku...sandarkan ckit kat badan suami aku...
heheh...pastu...bby menendang2...kuat sgt....pastu..asben aku pusing laa...nk pegang perut aku...pastu...bby diam jer...xgerak2/nendang2 dah....
erm...pastu..bila asben aku alihkan tgn die dr perut aku....die menendang balik...hehehh...pastu...asben aku..letak lg...tangan die kat perut aku.....bby diam lg....hahahah.....bile alihkan..die gerak lgi....haha,...kelakar kan...cute sgt....die nk main2 ngn papa die....hehehe
aku rasa sgt bahagia.....kedatanganmu kami amat mengalu-alukan...semoga bby sihat selalu....mama akan buat yang terbaik utk kesihatan bby.....insyaALLAH...:)

No comments:

Post a Comment