About this blog


Picture Captions

Pages

Tuesday, November 8, 2011

Dah 4 Bulan

Salam...
hai guyss.....i'm back...
fuuhhh....lame giler kot aku x update blog niii....
hehehe....dah bersawang-sawang dh ni haaaa....
erm....alhamdulillah....skrg my bby boy dh 4 bulan...
sekejap jer mase berlalu....
pejam celik-pejam celik...dh 4 bulan dh aiman (my bby boy)
he's so....cute....love him soooo ....much...
skrg aiman dh pandai meniarap!!!!.....heheh....
tp...kdg2..aiman mls nk meniarap...yeeeaaaaahhhhhh....that's my boy...
hehehhe....
and the latest..die dh pandai mengadu.....pandai merajukkkkk....
huhuhu....
cm mlm td...mse aku nk bg susu badan kt die...die main2 jer....
pastu...aku mrh la (mrh2 syg jer)...hehhe
pastu...xnk isap dh....
aku panggil la asben aku...bile asben aku baring jer kat sebelah die...
waaahhh.....die mengadu kat asben aku...hahahah...comeelllll sgt....
mngadu sambil pegang2 baju kt bahu asben aku....hik3...
smbil mulut berbunyi2...mngadu la katakan...hik3..
aiman...aiman....
but ape pn aiman buat....mama n papa sentiasa sayangkan aiman...
aiman la pelengkap hidup mama n papa....
korg nk tgk gmbar aiman yg terbaru.,...
heheh...tp..satu jer la..aku masukkn dulu ek...
nnti kalu aku rajin.,...aku masukkn lg....
heheheh....




haaaa...cute kan...heheheh...
comel jer die senyumm..hik3

No comments:

Post a Comment