About this blog


Picture Captions

Pages

Tuesday, November 29, 2011

Pengasuh Baru

Salam....erm...hari ni aiman dh start hantar kat umah pengasuh baru...hopefully...aiman xbyk ragam di sana..insyaALLAH...pg td..aiman demam panas lg...huhuhu...risau aku dibuatnya....tp...alhamdulillah..mse aku call pengasuh td...die ckp...panas aiman dh kurang....cme aiman nangis td...kuat die nangis....risau pengsuh tu dibuatnya,,.,,hehehh...rupa-rupanya....die yak-yak laa...heheheh...aiman,,,,aiman...skrg die dh tdo....kesian aiman....die penat agaknya....gara2 aku n asben aku bwk die g jengka1 balik hari......huhuu....usahkan die...aku pn penat duk melayan karenah die kat dlm kereta tu...heheheh....smpaikan nk berangin jgk aku...hehheeh..yer la...penattt....hik2...
Erm...mlm tu,...aiman terus demam panas..tp....xla sepanas die demam sblm ni....aku cume bg die ubt demam n...aku basah kan kepala die ngn air paip biasa...n...letakkn tuala basah kat kepala die....alhamdulillah...berkurangan panasnyaa....mlm td...badan die panas balik....huhuhu...kesian aiman,...mama harap aiman cepat sembuh ye sayang.....tp anak mama kuat....wlpn demam....tak sihat...tp...anak mama still boleh gelak2 ngn mama....boleh senyum2....syg anak mama....u r so cute syg....we love u so muchhhh....

2 comments:

  1. alolo..aiman demam lg yea..meh duduk dgn AKAK ira sure baik punye..hehehe..

    ReplyDelete
  2. AKAK ker...UNTIE la...hik3...aiman dh sihat dh...alhamdulillah.....

    ReplyDelete