About this blog


Picture Captions

Pages

Thursday, August 5, 2010

Ermmmm....

Hai....erm...jam telah menunjukkan pukul 4.15 ptg..lg 15 minit jer nk balikk....huraaayyyy..hik3...erm..esk my mother in law...father in law n brother in law nk dtg umah...sb...my brother in law ade konvo kat UKM...digree dlm OPTOMETRI....5 thn blaja kat kat UKM..so...inilah masenye utk meraiknnyer selepas penat blaja...hehe...so...bile dh dtg cni....mesti nk bwk g jln2 jgk kn...hik3...konvo tu ari isnin...esk br ari jumaat...xkn nk duk umah jer kn...hik3...n plannyer.....ari sabtu...g SOGO...adik ipar aku ni nk bwk mak n bapak mertua aku g shopping kat SOGO...beli baju raya la...hik3...oh ya...bakal biras aku pn ade gak...iaitu...makwe adik ipar aku ni la....kitorg ni dh mcm satu family dh...dh rapat sgt dh ngn makwe adik ipar aku ni...maklum la...diorg ni bercinta dr sekolah menengah lg..mau x...kekal smpai skrg...semoga diorg ni berkekalan hingga ke jinjang pelamin la....insyaALLAH....yer la..mak mertua aku ni pn dh suka sgt kat die ni...slalu dtg umah..tlg2...dh mcm menantu dh...hehehe...
Erm...balik pd citer td....nk g jln2 kat SOGO....beli bju raya...n pastu jln2...xytau la nk jln2 mane..nnti akan dipikirkan kemudian..hik3...aku pn xpasti lg..yg aku tau..nk g SOGO jer...hik3...nnti la..bile aku dh pegi nnti aku citer la yer kat korg semua....hehehe...ok la...lg 5 minit jer lg punch card nk berbunyi..hik3...aku nk bersiap-siap nk balik....hik3..ok...bye....see u...hik3...

No comments:

Post a Comment