About this blog


Picture Captions

Pages

Tuesday, August 10, 2010

Konvokesyen...

hai...jumpe lg....haaa..ni aku nk cerita pasal konvo adik ipar aku semalam..huhu..ramai giler org...yer la..masing2 bwk family la nk tgk kn...adik ipar aku ni..kene turn petang...so..kitorg bertolak dari umah kul 12.30 tgh hr....huhu..nasib naik hari mendung jer...xpanas sgt...tp...berpeluh jgk la...erm...dlm kul 2 ptg...diorg dh kene masuk dewan...mak n ayah mertua aku pn kene masuk la...nk tgk anak die amik ijazah....kitorg ni...duk luar jer la...tggu....bosan tu..mmg la bosan...sementara menggu tu..kitorg g masjid....pastu..g jln2 kat booth yg jual bunga....mahal2 jgk la bunga diorg jual...tp...nk wat cmne kan...awek pada adik ipar aku ni...beli la jgk...untk yg tersayang kata kan....hik3...erm..psl gmbar..nnti la aku uploadkn yer..skrg ni aku xde gmbar tu..ade kat umah...erm..lama jgk la...kitorg duk kat luar tu...kitorg lepak atas rumput kat padang tu..nasib baik ade tempat teduh kat bawah pokok tu...duk la..kitorg bertiga...aku...hubby aku...n awek adik iapr aku...sambil mkn2 ckit n minum...erm..kul 5.30 ptg baru diorg keluar....huhuhu...lama kn....

No comments:

Post a Comment