About this blog


Picture Captions

Pages

Monday, August 30, 2010

Makin Sihat

Salam...erm...dh lame aku x menguodate blog aku ni...hehehe...aku baru jer balik dari kampung aku semalam....dari Terengganu....tgk mak aku...masu aku tgk mak aku telantar x hosspital tu...nak nangis pn ade....huk3...sedih sgt....lemah sgt aku tgk mak aku....semasa berada di sana...aku berikan perhatian penuh pada mak aku....tiap2 hari...2x sehari aku mesti jenguk mak aku kat hospital...bg mak semangat....n alhamdulillah...semakin hari aku tgk..mak semakin baik...cume mak ckp...kepala berat sgt...cm ade batu kat atas kepala tu....erm...kencing manis lak...jap naik..jap turun....aku pn xtau kenapa....selama 4 hari aku kat sana....aku terpakasa pulang ke kajang..untuk kembali bekerja...huk3...ikutkan hati...berat sgt nk tggalkn mak mcm tu...tp...aku percaya mak kuat hadapi semua ni...n mak pn semakin pulih...jd.,.aku kuatkan semangat untuk pulang ke kajang...jam 5 pg...ari ahad...kami bertolak pulang selepas bersahur....kami smpai ke kajang pukul 1.30 ptg...itu pn sb...ade sedikit masalah semasa dlm perjalanan pulang...alhamdulillah...masalah itu dpt kami selesaikan....n kami smpai dengan selamat...dh smpai umah kat kajang,.,...aku call mak utk bgtau yg aku dh selamat smpai....ape yg mmbuatku makin gembira...aku dgr suara mak begitu ceria sekali...n semakin bersemangat...mak semakin pulih...n semakin sihat....ALHAMDULILLAH....syukur kepadaMU Ya ALLAH.....aku semakin lega bila mndengar suara mak sihat....insyaALLAH...mak akn bertambah baik.....pg ini pn aku ade call mak....mak ckp..mak semakin sihat...badan mak dh semakin ringan...aku bersyukur....alhamdulillah....aku harap...mak akn sihat seperti sediakala...INSYAALLAH.....

No comments:

Post a Comment