About this blog


Picture Captions

Pages

Monday, August 23, 2010

Beransur pulih...

Salam...erm...dh beberrapa hari aku xupdate...
bkn ape...xde mood nk update...ye la...aku masih risaukn mak aku kat kampung....
skrg ni masih lg kat hospital...
tp...alhamdulillah...die makin pulih...mudah-mudahan mak cepat sembuh....huhuu...
erm...xsabar aku nk balik ari jumaat ni...nk jupe mak....
td...aku ade call mak...die ckp...arini die rse xlarat sgt....huk3...
mak ckp...kene pakai wayar oksigen kat hidung....
nk mkn pn dh xboleh,....
kene minum susu jer...tu pn..disalurkan melalui hidung...
huk3....mak...sedihnya....mak bykkn bersabar yer....
insyaALLAH....mak akan pulih....
n gud newsnye...mak ckp..esk dktr dh nk bukak wayar oksigen tu....
moga saat getir mak akan berakhir secepat mugkin...n mak kembali sihat...
insyaALLAH...aminnn.....

No comments:

Post a Comment